Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy Ryczywół
Bip - Strona główna

Informacje podstawowe

Organy

Urząd Gminy

Zbiór aktów prawa miejscowego

Sesje Rady Gminy »

Interpelacje i odpowiedzi na interpelacje

Informacje o planowanych posiedzeniach komisji Rady Gminy

Protokoły z posiedzeń komisji Rady Gminy

Rada Gminy Kadencja 2018-2023

Rada Gminy Kadencja 2014-2018.

Rada Gminy kadencja 2010-2014

Rejestr uchwał »

Zamówienia publiczne

Oświadczenia majątkowe »

Rejestry i ewidencje

Przetargi »

Nabór pracowników »

Pożytek publiczny »

Ogłoszenia »

Wybory

Wyniki przeprowadzonych kontroli »

Konsultacje »

Druki do pobrania

Instrukcja »

Zgromadzenia publiczne »

Informacja przestrzenna »

Katalog kart usług UG Ryczywół »

Decyzje o ustaleniu lokalizacji celu publicznego »

Decyzje o warunkach zabudowy

Rada Gminy Kadencja 2014-2018

Informacja o planowanych do wykonania zadaniach »

Ochrona Środowiska

Rejestr Instytucji Kultury

Decyzje środowiskowe »

RODO

Petycje

Procedura kontroli

Monitoring wizyjny

Elektroniczny Urząd

Język migowy i inne środki komunikowania się

Deklaracja Dostępności

walidacja css walidacja html
Strona główna » Urząd Gminy » Urząd Gminy
A A A

Urząd Gminy: Urząd Gminy

Referat Oświaty

Kierownik referatu oświaty - Izabela Serwin
Główna księgowa CUW- Marzena Kaźmierczak
stanowisko d/s płac pracowników oświaty - Elżbieta Michalska
stanowisko d/s księgowości placówek oswiatowych - Marta Sammler
stanowisko d/s konserwacji na obiekcie sportowym - Wacław Furman                                                                                                                                                                                     kierowca autobusu szkolnego - Kazimierz Fryc
 


Referat Finansowy

Skarbnik Gminy - Agnieszka Kostyk
Kierownik Referatu - Anna Wenz
stanowisko d/s ksiegowości budżetowej - Danuta Graczyk
stanowisko d/s podatku vat- Monika Świderska
stanowisko d/s ewid. działalności gospodarczej - Dorota Jurga
stanowisko d/s obsługi kasowej - Ewelina Mulka
stanowisko d/s wymiaru podatków i opłat lokalnych - Lucyna Machejek
stanowisko d/s ksiegowości podatkowej i opłat lokalnych - Magdalena Sołtysiak
stanowisko d/s księgowości opłat za odbiór odpadów komunalnych - Elwira Klak

 

Referat Inwestycji i Rozwoju


Kierownik Referatu - Natalia Janus

stanowisko d/s planowania inwestycji i zarządzania drogami- Kinga Blüge
stanowisko d/s planowania przestrzennego - Olimpia Szczepańska
stanowisko d/s ochrony środowiska - Anna Wyka
stanowisko d/s ochrony środowiska - Joanna Furman
stanowisko d/s gospodarczych - Krzysztof Piechowiak

 

Stanowiska samodzielne

Sekretarz Gminy - Janina Feldmann                                              
stanowisko d/s kadrowych i organizacyjnych, obsługa rady gminy - Andżelika Kasperska                 
stanowisko d/s elektronicznego obiegu dokumentów i skrzynki nadawczej - Magdalena Witzberg 
stanowisko d/s gospodarki nieruchomościami - Krystyna Misiurna
stanowisko d/s ogólnorolnych i leśnictwa - Marlena Stróżyk

stanowisko d/s obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i informacji niejawnych- Anna Niedbalska

 

Urząd Stanu Cywilnego

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Anna Piróg
Ewidencja ludności - Agnieszka Bąk

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Kierownik GOPS - Elżbieta Gawrońska tel. 67 2837635
Starszy Pracownik socjalny - Magdalena Janka
Specjalista pracy socjalnej - Bożena Sierpowska
Specjalista pracy socjalnej - Krystyna Figiel
Pracownik socjalny - Justyna Janeczek
Księgowa GOPS  - Beata Klimas                                                             
Obsługa świadczeń rodzinnych/ Fundusz alimentacyjny - Jolanta Mielżyńska, Alina Piechowiak
Świadczenia wychowawcze - Agata Żak
Pracownik administracyjny - Irmina Wahlich
Usługi opiekuńcze
Mazurek Agnieszka
Kuchta Anna
Maćkowiak Zofia

 

 


drukuj pobierz pdf    

wstecz